Prečo tráviť drahocenný čas a iné zdroje koordináciou viacerých poskytovateľov služieb, keď to môžete urobiť oveľa efektívnejšie? Spoločnosť Mewa ponúka svojim zákazníkom komplexné služby v oblasti textilného manažmentu. To zahŕňa nielen pravidelné poskytovanie prevádzkových textílií, ale aj ich ekologickú údržbu, starostlivosť o ne a individuálne poradenstvo. Od malých remeselníkov až po veľké priemyselné podniky - Mewa dodáva nielen opakovane použiteľné čistiace textílie ale aj rohože absorbujúce oleje.
Optimalizované procesy pre vyššiu efektivitu
Vedenie spoločnosti tak získa viac času na vlastné dôležité úlohy. Priamy úžitok z toho majú aj zamestnanci: Spoločnosť Mewa zabezpečuje kontrolu zásob čistiacich utierok a rohoží absorbujúcich olej, ako aj profesionálne pranie znečistených prevádzkových textílií. To zahŕňa aj prevzatie povinností v oblasti ochrany životného prostredia. Administratívna práca a logistické problémy sa tak minimalizujú. To je citeľná úľava pre všetkých zúčastnených.
Regionálna blízkosť a digitálna flexibilita
„Mewa kombinuje medzinárodné odborné znalosti s regionálnou prítomnosťou - prostredníctvom 51 pobočiek v celej Európe. Tento osobný servis dopĺňajú digitálne riešenia, ako napríklad zákaznícky portál „myMewa“, ktorý umožňuje nepretržitú dostupnosť. Zákazníci si tu môžu kedykoľvek prezerať a prispôsobovať objednávky a posielať servisné požiadavky svojim kontaktným osobám. Pre tých, ktorí uprednostňujú priamu komunikáciu, je v pracovných dňoch k dispozícii telefonické poradenstvo pre zákazníkov. „Naša sila tu spočíva v kombinácii digitálnej dostupnosti a osobnej komunikácie. Týmto spôsobom zaručujeme našim zákazníkom efektívnosť a spoľahlivosť,“ vysvetľuje Elena Holanová, konateľka spoločnosti Mewa na Slovensku.